fredag 20 mars 2009

En liten vuxenpoäng.

Hej, jag är inte i Aberdeen. Ändrade planer, men det var kanske lika bra. Det är nog roligare att åka en hel dag istället för bara en eftermiddag, det är ändå två timmar härifrån.

Imorgon, mina vänner, ska jag på lägenhetsvisning. För att göra en lång historia kort har vårt boende på campus strulat till sig, så nu letar vi lägenheter i stan till nästa år. Det gör egentligen inte mig så mycket, jag tror det kan vara trevligt att bo i en "riktig" lägenhet istället för universitetets rum. Men lite osäkert är det ju, vi var så säkra på att boendet redan var fixat. Det kan också hända att vi måste hyra över sommaren, men det ska nog inte heller vara något större problem. Tre av fem kan tänka sig att bo här och jobba, och vi andra får helt enkelt lösa det på något annat vänster.

Ikväll ska vi ha teparty i MacRobert, bara för att de har så många sorter att välja på. Annars ska jag sova och bli frisk hade jag tänkt. Och titta på Så ska det låta! Det där med web-tv är ett fantastiskt påfund.

5 kommentarer:

5Aces sa...

krya på dig, själv har jag just rest mig från en vecka med influensa. ^^

Boel sa...

Tack så mycket, hoppas du också mår bättre. Influensa lät inge kul... Kram

5Aces sa...

Bdw. Du får komma in på skype nån gång så kan jag skicka lite utvalda bilder på landet. De har kommit långt nu, badrummet är inrätt och det har börjat dyka upp lite lampor här och var. För att inte tala om alla små lister och saker, vilka höjer helhets intycket otroligt. :D
/Sverker, kusin

5Aces sa...

ps. hälsa Liv och Tomas,om du pratar med dem, att om jag plockar ihop en liten zip-fil kan den nog disturberas vidare ^^

Boel sa...

Ja, bilder, vad roligt! :D (Ska bli så spännande att se i sommar!) Men skype är ju långsamt och jobbigt, kan du inte maila istället? Kommer gärna in för att prata, men filöverföring har aldrig varit skypes starka sida... är säker på att fler kusiner vill ha bilder, ska hälsa det om jag pratar med dem först!