söndag 21 september 2008

Lite bilder.


En något mörk bild av mitt rum. Till alla som jag klagade för innan jag åkte hit kan jag säga att det är inte alls så litet som jag trodde. Det minimala rum som jag såg i juni ligger nämligen i ett annat hus. Här kan man faktiskt gå omkring och röra sig.



Det finns två sidor av The Loch, en på vardera sida om bron. En som faktiskt är vatten och en som ser ut såhär. Grön, helt och hållet grön. Min teori är att de sopade över alla alger på ena sidan för att få ett snyggt foto till katalogen.



Och här har vi den fina sidan.



Igår var jag på promenad runt campus, på den bortre halvan som jag aldrig sett förut. Men det välkända monumentet sticker upp överallt.



Det var fint. På den halvan finns allt otippat, golfbanor och rugbyplaner och jag vet inte allt...



Fin utsikt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oooh, vad mysig och idylliskt det ser ut!

Men jag måste erkänna att när jag såg den första bilden på sjön så trodde jag först att det var morgonsol över en äng och så var det en åker där till vänster, men, nae. Måste säga att din teori verkar trolig.

Boel sa...

Haha ja, det ser verkligen ut som att man kan gå på vattnet, som en luddig gräsmatta. Men det går nog över, nu börjar man se vattenhål i den.